آرایش

مدرک پاکسازی پوست فنی حرفه ای و مجوز بین المللی (مراحل دریافت مدرک)

همانطور که قبلا در صفحه معرفی شغل پاکسازی پوست به طور کامل در رابطه با فرصت بی نظیر این حوزه صحبت کردم، در حال حاضر اسکین کر یا همان پاکسازی پوست، بهترین فرصت برای فعالیت در این حوزه بوده که می توان با اشتغال تخصصی در همین حیطه به درآمدی عالی رسید.

نکته دیگری که بایستی به آن اشاره کنم، لزوم توجه به اخلاق حرفه ای در این زمینه است. اخلاق مداری و توجه به سلامت مشتریان از اصولی است که می تواند شما را در زمینه کسب رضایت و توسعه کسب و کارتان یاری نماید. بعلاوه رسالت ما در زمینه زیبایی و درمانی ایجاب می کند تا وجدان حرفه ای را رعایت کنیم تا در کنار تلاش برای کسب درآمد، سلامت مشتریان را به خطر نیندازیم.

توجه داشته باشید که رسیدن به موفقیت در این حوزه نیازمند افزایش آگاهی و گذراندن دوره آموزشی مناسب است که در صفحه اختصاصی آموزش پاکسازی پوست در این مورد تمامی توضیحات لازم داده شده است.

مراحل دریافت مجوز و مدرک پاکسازی پوست

  • تماس با بنده (۰۹۱۲۰۳۱۱۳۱۷) و دریافت مشاوره در مورد چگونگی ثبت نام در آموزشگاه پاکسازی پوست

دقت داشته باشید که مشاوره تلفنی تنها در زمینه شرکت در کلاس های آموزشی می باشد. لطفاً از طرح سوالات متفرقه در تماس های تلفنی بپرهیزید.



  • ثبت نام در دوره آموزش پاکسازی پوست پس از دریافت مشاوره
  • گذراندن دوره تئوری و یادگیری تمامی مفاهیم تخصصی حوزه اسکین کر
  • گذراندن دوره عملی و کاربردی پاکسازی پوست در کلینیک زیبایی و بر روی مدل واقعی
  • آزمون عملی در زمینه پاکسازی پوست و گذراندن آن
  • دریافت مجوز و مدرک پاکسازی پوست

برخی از ویژگی های گواهینامه پاکسازی پوست و مدارک و مجوزهایی که به هنرجویان ارائه می شود:

  • مدارک معتبر پاکسازی پوست
  • مدرک تخصصی قابل استعلام
  • مدارک دارای کد رجیستری
  • مدرک معتبر از سازمان فنی حرفه ای
  • مدرک بین المللی پاکسازی پوست

ما در آکادمی فلدورا به عنوان اولین و برترین آکادمی پوست و موی ایران مفتخریم تا آموزش مبتدی تا فوق حرفه ای را خدمت شما هنرجویان عزیز ارائه نماییم تا بتوانید با قدرت هرچه بیشتر وارد بازار کار شوید و به متخصصین این حوزه تبدیل شوید.

چنانچه سوالی در رابطه با نحوه شروع و شرکت در کلاس های آموزشی دارید از طریق شماره ۰۹۱۲۰۳۱۱۳۱۷ به طور مستقیم با بنده تماس بگیرید.

دکتر فاطمه حبشی

در هر عصری، زیبا بودن، معنا و مفهوم خاص خود را دارد. شاید در عصر ما، زیبایی همان چیزی است که اکنون به دنبال آن هستیم. چیزی که، باعث شده است کلینیک زیبایی و آکادمی فلدورا را تاسیس کرده و میزبان هنرجویان و زیبارویانی چون شما باشیم. امیدواریم که همواره بدرخشید و شاداب‌تر، جوان‌تر و زیباتر از همیشه بمانید. در صورتی که نیاز به دریافت راهنمایی یا مشاوره دارید با 09120311317 در ارتباط باشید. منتظر دیدارتان هستیم 😊

تاکنون ۲ دیدگاه برای این مبحث ارسال شده است.

  1. سلام من دو سال پیش دکتر پوست مشغول فشیال و پاکسازی هستم میخواستم مدرک بین المللی رو بگیرم شرایطش چطوریه برای ثبت نام؟

    1. سلام مهسای عزیز
      لطفا با من تماس بگیرید تا توضیحات لازم رو خدمتتون ارائه بدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *